torsdag 7 april 2011

gone away

lillasystra
kamera: canon eos 500d (dock inte från idag)


dag: torsdag
tid: 21.56
plats: vid skrivbordet i mammas rum
kläder: trosor och ett blått linne
musik: joshua radin - when you find me
bäst idag: mitt och emmas lilla samtal på facebook. jag tror nog att det redde ut lite saker, inte för att saker behövde redas ut men ändå.
sämst idag: att jag inte varit lika pigg och glad som jag brukar vara, varför vet jag dock inte, men jag har varit trött hela veckan. det kanske är ett slutresultat av det, men imorgon blir nog bra!
humör: trött och vill gå och lägga mig, men jag måste tvätta håret först och mamma har ockuperat badkaret.


what to say about today? finns inte så mycket att säga egentligen. har varit en underlig dag. jag har haft mina ups and downs idag. dock så har jag en smiley på knät :)


Something is said, it sits in my head
It's been there too long, it's killing me slow
It's rolling around, it's pushing me down
It's keeping the good part of me closed

Can't you see that when I find you, I'll find me

Oh I need you to know today I'll wait for you always



finaste texten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar