tisdag 5 april 2011

Storasystra: en liten introduktion

Storasystra:


Kamera: Nikon d40x


Dag: tisdag
Tid: 20:50
Plats: Soffan, Mariehemsvägen 35e
Kläder: Svart mysklänning, svarta strumpbyxor
Musik: Palpitation - Too soon to give up
Bäst idag: Peppen från kollegor och på Krenova-workshoppen och bloggstart med lillasyster
Sämst idag: Att dagen tar slut
Humör: Manisk


Hej.
Det är alltså jag som är Storasystra.
Jag heter Mina.
Lillasystra kallar mig för Ia. Jag döptes till nåt annat. Allt bara för att förvirra. Eller inte, det bara blev så.


Jag är många saker, förutom en syster. Jag är tex syster till flera stycken.
Och så är jag designer. Och fotograf. Poet. Älskarinna, i alla fall just nu. Allt ganska hjälpligt, möjligen är jag bättre på något. Jag skulle tex vilja vara genialisk, som Rut Hillarp. Men jag har ett helt liv kvar att leva, det hinner jag med, eller hur?


Systra mi. Det är vår gemensamma outlet, vårt utlopp för kreativitet, en kreativitet som inte har några gränser. Det har den aldrig, kreativiteten. Det är viktigt att dokumentera. Både det inre och det yttre. Det yttre ger en ram för det inre. Och så är det lite pikant.


Andra saker jag gör:
Where do people like us float?
ninda.com
snapshots of umeå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar