onsdag 6 april 2011

lite svart lite vitt framför allt däremellan

lillasystra


kamera: canon eos 500d


dag: onsdag
tid: 21:32
plats: i mitt sovrum vid skrivbordet
kläder: röda höga shorts, vitt linne med röda och mörklila mönster och svarta strumpbyxor
musik: just nu ingen, men senaste jag hörde var daniel adams ray - dum av dig
bäst idag: hela dagen har varit jättebra. bäst under skoldagen var nog sista lektionen. efter skolan var det bästa nog när jag gick ut med hunden. jag gick längre än vanligt och en helt annan runda och fick chansen att tänka igenom saker och kom fram till en bra sak.
sämst idag: att jag har så många miljoner tankar snurrande i mitt huvud att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. dock är de flesta fina tankar.
humör: glatt, spralligt, tankspritt och lite lagom galet.


mitt huvud känns precis som bilden ovan. fem miljoner tankar snurrar runt och jag måste på något vis plocka isär alla en åt gången och sedan stoppa tillbaka dem i små fack och slänga de negativa. tyvärr är det något som inte går att göra vilket resulterar i ett smått kaos. dock har humöret varit på topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar