onsdag 6 april 2011

suite no. 1 in G major

Storasystra:




dag: onsdag
tid: 20:47
plats: soffan, mariehemsvägen
kläder: småblommig brun/beige/svart nindakjol, svart skjorta
bäst idag: att jag sålt tre väskor på SR och blivit inbjuden att vara fredagsgäst i Espresso på fredag, samt att jag lyckades spilla kaffepulver OCH råka sätta på micron samtidigt, fick världens härligaste skrattattack och just det ja, jag fick kommentaren "det här är magi" från Carolina Miskovsky, angående mina väskor...
sämst idag: att jag blir lite väl snurrig i huvudet då allt går så bra, samt att det strulade med ett tyg till en beställningsväska
humör: varsamt lyckligt med en smula huvudvärk by all the excitement

livet är bara så himla härligt ibland. den här dagen skulle jag inte byta bort mot något. 

tack personalen på SR för att ni gillar mina väskor, tack Pär som jag kan spilla kaffepulver och äta kakor med, tack Polly som kan hjälpa mig komma ner på jorden, tack Mikael för en helg att se fram emot, tack mamma för golvmattan (här ska ni rynka ögonbrynen och säga huh?) tack systra för inspiration och tack våren som ger oss krokusar!

2 kommentarer: