söndag 10 april 2011

jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

lillasyster
kamera: canon eos 500d


dag: söndag
tid: 22.03
plats: i mitt rum med håkan-musik i bakgrunden
kläder: min onepiece och under den finns gråa jeans och en svart långärmad.
musik: håkan hellström - jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
bäst idag: den vunna tradera autionen
sämst idag: rastlösheten
humör: trött och lite förväntansfull


åh. jag har vunnit en tradera auktion första gången jag testade. det bästa var att det faktiskt var en polaroidkamera! om inte försäljaren krånglar så är den min!!


jag har funderat lite på det här med att det finns så många människor i denna värld som man inte känner till. som man inte ens vet finns. och det finns så många människor runt omkring en i vardagen som man inte har en aning om hur de är. det finns så många fina människor här i världen som man aldrig får träffa. aldrig får prata med och dela sina upplevelser med. så sorgligt egentligen.


och förresten. hur lång får en låttitel vara egentligen? jag tycker att de får vara hur långa som helst, bara det har en mening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar